Nog 2 weken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jeroen berkhout - WaarBenJij.nu Nog 2 weken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jeroen berkhout - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg jeroen

12 November 2009 | Nederland, Amsterdam

Vandaag precies over twee weken en dan is het zover.. Ik vertrek voor acht maanden naar Zuid-Amerika! Mijn reis begint in Peru (Lima), eindigt in Argentinie (Buenos Aires) en bevat de volgende elementen: een motor, een talencursusje, bezoek van Laura, een medisch vrijwilligerproject en hopelijk veel avontuur.. Voor de rest kan ik nog niet zoveel zeggen over de reis, omdat het voor mij ook nog een compleet raadsel is hoe dingen gaan lopen. Ik ga jullie via deze website een beetje op de hoogte houden van de dingen die ik uitvreet daar in het zuiden. Geen zorgen: ik zal geen ellenlange slaapverwekkende verhalen posten, maar zo nu een dan een klein berichtje. Foto's zullen komen op http://picasaweb.google.nl/berkhoutje

X

Jeroen

P.s. Ik ben de komende twee weken dag en nacht in voor een biertje :-)..

p.s.s. Tips of contacten in Zuid-Amerika (met name Peru, Bolvia, Chili, Argentinie, Brazilie) zijn natuurlijk altijd welkom!

• 23 November 2009 - 13:24

Alain:

Hey Jeroen,

een goede reis jongen,

Ik lees wel wat je allemaal beleeft daar in Zuid-Amerika.

mazzel

• 25 November 2009 - 14:20

Kim:

Hee Jeroen!
    Nog 1 nachtje en dan is het zover, te gek!! Heeeeel veel plezier en GENIET!
    We houden contact en let me know als je in Sao Paulo opduikt!
    x Kim